Familjen SandEng

Direktlänk till inlägg 23 januari 2015

Dax igen!

Av Lisa - 23 januari 2015 17:09

Brukar ju blogga när en till familljemedlem är på väg. Å nu är #nummer4 påväg. 26dagar till BF! En flicka eller pojke, vi vet inte än. Ul visade ingen snopp men jag tror det kan va en pojke iaf å då blir det en ny garderob.. Den jobbigaste graviditeten av alla men nu är jag ju 10år äldre än första graviditeten...
Bilden är från snart 3år sedan när vi kom hem med lillasyster

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 26 januari 2015 16:25

Hua! Vaknade av att Cornelia ville bajsa, fixat å klart skulle vi lägga oss igen men  hon pekade å sa blää. Å visst hon hade bajsat ner i vår säng.. det var bara början.. vi fick gräva fram hennes gamla blöjor. På 4timmar hann vi typ byta 10blöjor å ...

Av Lisa - 23 januari 2015 22:26

En STOR fördel att Jonte jobbar natt är att jag kan ta hans kudde å krama om, så min tjocka gravidmage inte stör min sömn lika mycket. 5st kuddar behövs.. Å jaaa just nu mixar vi alla möjliga färger på sängkläderna...

Av Lisa - 5 juni 2013 23:57


Nu kör vi! Blev så otoligt pepp av att se Nilla å Linköping spela idag trots att de inte alls överglänste Pif men Nilla Fischer har varit den jag tyckt har varit bäst i damlandslaget de senaste åren,  älskar hennes spel stil, men vill se henne på m...

Av Lisa - 30 maj 2013 23:25

blogga lite nu när det är sommar å det händer lite roliga saker?! Nu i 2veckor har det varit extremt varmt här uppe i norr kring 25 grader varmt i maj!! Njuter på våran altan när jag kommer hem från jobbet på kvällarna och det fortfarande är v...

Av Lisa - 6 december 2012 15:03

Nu är vi inne!! Möblerna på plats men lite i Cornelias rum fattas, en tv bänk nere ett högbord, ett brickbord å en fåtölj sen så! Gardiner på plats å inrett med mys pys men ostädat i gymmet så vi kan använda det å en del lådor är inte upp packade ...

Ovido - Quiz & Flashcards