Familjen SandEng

Alla inlägg under november 2012

Av Lisa - 27 november 2012 23:41

I lägenheten!
Vi har tagit ner rullgardinerna så jag får se när man vaknar av ljuset?
Å alla dessa Ikea kassar med kläder... Minst 8 har jag fyllt själv med mina kläder. Har ej rensat nå bland kläder denna sväng, gjorde det ju för 7mån sen när vi flytta hit så det får räcka för i år.

Dax

Av Lisa - 27 november 2012 00:44

Att flytta!!
Imorgon ska det bäras å flyttas kartonger å Ikea påsar, jäklar va kläder vi har!! Blir lätt så när man älskar och säljer kläder.

Av Lisa - 24 november 2012 00:50

Kuddar är bra kuddar?!
Så här sover mina i natt!

Av Lisa - 24 november 2012 00:50

Kuddar är bra kuddar?!
Så här sover mina i natt!

Av Lisa - 24 november 2012 00:50

Kuddar är bra kuddar?!
Så här sover mina i natt!

Av Lisa - 21 november 2012 23:39

Cornelia satte sig upp till sittande från magliggande för första gången idag, 7mån å 3dar. Hon Hittade tekniken på en gång å har nu sysselsatt sig me det hela kvällen

Av Lisa - 21 november 2012 23:36

Beställde linser nyss, bara det att jag var lite snabb å tig -4,5 när jag har +4,5... blir som ganska stir skillnad! Å betala hann jag precis göra oxå, hoppas det går lösa smidigt imorgon.

Av Lisa - 20 november 2012 23:21

Blev tydligen gräsänka några dagar när Jonte ska fylla upp en tank å bara köra skytteltrafik å sova i tankbilen. Han hade med sig en hel sportbag med mat för när han har vilotid får han inte ens köra bilen en meter dvs svårt att ta sig till en affär.
Sååå jag får visst flyttpacka själv.

Ovido - Quiz & Flashcards