Familjen SandEng

Alla inlägg under juni 2011

Av Lisa - 3 juni 2011 21:01

Herregud, 24grader i skuggan kl 18.30 Man kan inte mer än njuta!

Vi åt grillat på altan jag å pojkarna å det var så skönt.. jobbade dock denna klämdag men är ledig på tisdag istället så det blir 4dagar ledigt iaf!


Nedräkningen har börjat till 1/7 när jag börjar semestern! Semester till 15/8.

Sen går jag ner i tid och jobbar 80% till sista september, tänkte jobba 2 halvdagar så jag hinner träffa pojkarna lite mer på dagarna annars är det ju bara kvällarna å helgerna. Det ska bli skönt att få mer tid med dem!

Jonte går på semester nästa söndag å har 8v, de första 3v får de klara sig utan mig. Ska bli skönt att komma hem till lagad middag!!!  

Tjuvstartar semestern 1v innan med att ta lite ledigt kring Midsommar för att vi alla ska åka upp till Pite å Bröllop! När jag sen väl går på semester så åker vi 4/7 till Leksand sommarland och campingen,  där ska vi va 4dagar, ska bli skönt att vara där 4dar så man hinner njuta lite oxå å inte bara stressa för att hinna allt. Sen får vi se jag är lite sugen på att åka ner till Stockholm å Skansen en sväng, sen kommer mamma å pappa ner en sväng å sen får vi se om vi ids sitta i bilen upp till Pite en sväng igen i slutet av semestern...


Å imorgon flyttar Tia hit våran lilla kelpie valp! Spännande! Mindre spännande med alla kisspölar, tur det är sommar å  man är ute mycket.

Av Lisa - 1 juni 2011 20:47

roligare finns det juh att göra när man precis gått på långledighet..

Imorgon Borgaparken om det är fint väder, kanske ny vagn?

Fredag jobba lite

Lördag hämta liten valp

Söndag familje mys med liten valp

Måndag utflykt någonstans, Hölick??

Tisdag ledig dag med enbart valp, å barnen går sista dagen på dagis sen har de sommarlov till 15/8!!!!!

Heja heja sommaren!

Ovido - Quiz & Flashcards