Familjen SandEng

Alla inlägg under januari 2012

Av Lisa - 22 januari 2012 17:56

igår och kickoff med Blingo!

Vår/sommar kollektionen är super fin! Anine Bing-modellen/sångaren har gjort ett superkoncept! Helt lyrisk! Har sett över till mig pojkarna och bebisen och det blir ca 25 plagg som jag kommer köpa hem till oss! Sen har jag ju fördelen att få visningskollektionen på 55plagg så ni förstår hur mycket kläder!!!!!


Annars går jag nu in i v29 och sista veckan på jobbet innan jag blir uppsagd på fredag.... Jag tror nu att det är en till pojke i magen! Hade världens tydligaste drömm härrom natten och han var så lik pojkarna när de var nyfödda å tydligen skulle vi kalla honom Vincent, å det är ju fint så vi får se om det var en sann uppenbarelse!

Ceasar ska på utredning till barnmott för hans språkstörning....

Å blingo visningarna börjar på torsdag, så då har jag 5visningar på 1v, hoppas ni blir lika nöjda som mig!


Nedan lite bilder på kläder från Blingo från tidigare säsonger!


     

Av Lisa - 17 januari 2012 21:07

på Hemnet & på Fastigetsbyråns hemsida.

Då är det bara 17 dagar kvar till visning! Välkomna alla som är sugna på att bo i Iggesund!



http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-iggesund-hudiksvalls-kommun-arkvagen-1-3279195



Av Lisa - 14 januari 2012 15:00

Jase, börjar bli van.. Förra helgen magsjuka alla 4a,igår ringde de före 11 på jobbet då hade William över 39 i feber. Han var alldeles röd i ansiktet å låg i soffan å sov när jag kom. Han sov till 14 sen hade jag hyrt Rio som vi såg me Ceasar å sen sov William till 19.. Ok med feber men när han gråter för att han har så ont i huvudet, det tycker jag är hemskt! Samma sak idag feber å huvudvärk..

Av Lisa - 13 januari 2012 13:02

ja ni hör juh å allt ska såklart hända på en gång när det gäller oss...


Jag jobbar till 27/1 sen blir jag arbetslös för första gången i mitt liv å har ingen koll hur man gör saker å ting då.. I samma veva 3/2 ska vi har första husvisningen, å före det ska det knäppas kort till internet..sen blir det en väntan för att se om det är någon som har intresse av huset. Å vi kan ju inte precis börja söka lgh i innan vi fått huset sålt, när vi inte vet när det kan bli-kanske först till höst?!

Å sen mitt i allt i april väntar vi 3dje barnet! :)

Lite väl mycket på en gång även för min smak som annars vill ha fullt upp

Ovido - Quiz & Flashcards