Familjen SandEng

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lisa - 27 oktober 2010 20:09

ska till nya jobbet på fredag och presentera mig inför mina blivande arbetskollegor!!! Hua så nervös jag blev å sliter mitt hår för att jag har klipp och färg tid först 10/11...

Av Lisa - 19 oktober 2010 20:28

Gaaahh!

Offerten från ena byggföretaget har kommit, 516 000kr!!!!!!!

ABSOLUT INTE ROLIGT!!!! Men vi har inte så mycket att välja på..

Av Lisa - 17 oktober 2010 20:01

på Mc Donalds i fredags!

Jonte började kräkas 22.45 å sen William kl 23... 3 svängar vardera innan det lugnade ner sig...sen började det för mig... Ceasar åt inte en tugga mat å blev inte heller dålig...!!!

På lördagen så låg jag i sängen mellan 12-18 sov å vilade om vartannat, satt jag upp så mådde jag illa direkt... men ingen kräktes nå på lördagen iaf, å idag var vi alla pigga! Pratade med broder Dr. som var övertygad om att det var matförgiftning när det kommer inom 24h å går över inom 24h


Idag blev det shopping i S-vall, Jonte hittade en vinter jacka å jeans från Cheap Monday sen en tunn långärmad å två t-shirtar..så han var så nöjd så! Själv drog jag med mig en marinblå tröja från Vero Moda hem.

Av Lisa - 14 oktober 2010 21:19

Jag har fått nytt jobb!! Mycket glad! Ska bli himla kul att arbeta upp något från grunden och jobba närmare läkarna.

Å Jonte fick tillsvidareanställning idag!! Vilken dag det blev!!!!

Av Lisa - 8 oktober 2010 17:42

i dagarna 2 i Sandviken så det blev LÅNGA dagar å ännu längre dagar på dagis för pojkarna...tyvärr men det hade gått bra iaf.

Alltid kul med kurser alltid lär man sig något nytt, å viktigt även att få det bekräftat att man gör rätt, informerar rätt läger upp träningen rätt.

Sammanfattning:

Artros är en reumatisk sjukdom som påverkar hela leden(det är ej en förslitning)

Träning är ej farligt

Träning och info om sjukdommen minskar smärtan och ökar funktionen, skjuter upp ev operation

osv


Veckan som kommer är mycket intressant...!!! (Hemligt va?!!!) Å sen blir det kurs på fredag igen med Redcord och Kinetic tejpning! Sen är Jonte ledig både fredag, lördag å söndag!!!!! ja tom till på ons...


Av Lisa - 5 oktober 2010 21:40

Är det dax nu???!! Förväntningarna är höga!!!!


Jonte fyller år idag! Hipp hipp hurra! Han å barnen var hemma medans jag fick jobba järnet, sen hem snabbt å gratta honom med paket å fika, sen iväg å ha pass å nu när jag är hemma så sover alla....


  

Av Lisa - 3 oktober 2010 20:30

blev det å jag hittade en höstjacka till Ceasar å en vinter jacka från G-star till mig samt en söt stickad mössar med matchande vantar på MQ. Mycket nöjd, jackan är inte super tjock å det passar mig perfekt, denna ska ju inte precis användas att leka i snön med!' Dessutom mycket tuffare när man drar upp dragkedjan hela vägen!


Av Lisa - 2 oktober 2010 21:34

konstig lördag, för vi kunde gå på stan hela familjen när Jonte började jobba först vid 16 idag...

Kollade på jacka åt Jonte men han tyckte inte den jag tyckte å sen skulle han helt plötsligt inte ha någon?? Köpte nr1 Polosport parfym och en tröja i present till honom när han fyller år på tisdag, hela 26år!!! (Känner mig ur gammal!!) Sen fick jag en ring av min älskling!!! En fin silverring från Dyrberg/Kern, så fiíiin!


William är ute hela dagarna med kompisarna på gatan han är så söt när han går ut. -Mamma jag ska gå och UNDERSÖKA om A*, H* & L' eller F* är hemma....

Ceasar klättrar å klättrar var tvungen att "möblera" om hos Anna-Karin när vi var där å grattade henne i fredags.... Vi åkte förresten tåg dit, till S-vall pojkarna stod tryckta med näsan mot fönstret hela vägen å resan gick så bra så! Det var William som på morgonen frågade om vi inte skulle åka tåg när han fick veta att vi skulle till S-vall, å tiderna passade bra så då fick pojkarna en liten extra rolig upplevelse på vägen.


Undrar om det blir jack letar dag imorgon för oss i Gävle eller S-vall??


Här kommer bilder från förra söndan när vi hade picknick å mysdag ute på Hölick


    I'm the king of the world!

  Lilltungan på plats!   DAgens fynd, snäckor!   Vi letade å hittade många!   Ceasar kunde klättra även här!     Dreggel!!! Sugen hund!     Mums för pasta sallad festis å fika!         

  

Ovido - Quiz & Flashcards